LKT
LKT
Konstrukce traktoru: kolový, prostorový rám, řízení zlamovací, hydraulické pomocí jedné pístnice. Nápravy jsou Zde dvě - přední je tuhá, výkyvná a zadní je tuhá, pevná. Obě mají pneumaticky ovládané uzávěrky diferenciálů. Přenos síly je zde řešen mechanicky A motor, spojka, převodovka, rozvodovka pro přední a zadní nápravu, kardany, diferenciály, poloosy a kolové redukce. Motor je vznětový, řadový, kapalinou chlazený, přeplňovaný čtyřválec zetor 80 - ll. Spojka je třecí, kotoučová, jednolampová, je ovládána pouze mechanicky.Převodovka je klasická mechanická.redukční skříň - zajíc, želva.Bezpečnostní kabina Hydraulika: rampovač, zadní štít a naviják - první čerpadlo (80L/min) a řízení 7 druhé čerpadlo (40L/min). Čerpadla jsou umístěna na náhonové skříni čerpadel, která má dva vývody. Hydraulická nádrž je umístěna za kabinou, v nádrži jsou rovněž hydraulické filtry. Hydraulická zařízení jsou ovládána přes elektrohydraulické ventily. Brzdy jsou dvouokruhové, na přední a zadní nápravě, vzduchokapalinové, okruhy jsou řešeny křížově, vzduchový posilovač brzd, na kolech jsou umístěny brzdové kotouče. Ruční brzda je mechanická, na vývodu Z převodové skříně. Řízení je řešeno pomocí kruhového rozvaděče - ORSTY pod volantem.
Princip činnosti SLKT: tento traktor slouží k tažení a odvlečení kmenů stromů, dále sloužík rampování sortimentů a k méně náročným terénním pracím. Používá se Zejména při stromové a kmenové metodě. Místo jeho rampovače je možno použít shrnovač klestu. Může být vybaven i malým jeřábem se svěmým oplenem. Práce s tímto strojem je výkonná, efektivní, bezpečná. Na druhou stranu není tento traktor příliš šetrný k lesní půdě, ani kestojícím stromům.